El Garraf es consolida com a escenari d’anuncis


Download PDF
See in Google Maps

Facebook
Twitter

La comarca del Garraf s’ha convertit en un aclamat escenari d’anuncis. En el que portem d’any unes 35 produccions han aterrat a la comarca per rodar diferents projectes audiovisuals, entre els quals destaquen els anuncis de televisió. Marques com a Coca Cola, Renault, Fanta, Audi, Seat, Ford, Tommy Hilfiger, Argal o Vodafone han escollit el Garraf com a escenari per a les seves produccions audiovisuals, segons apunta EixDiari.

Sitges és un dels municipis que centra més aquest tipus d’activitat, encara que cada vegada són més els escenaris del Garraf que es van obrint pas a les càmeres. En aquests primers tres mesos del 2018 municipis com Canyelles, Olèrdoloa, Sant Pere de Ribes, Vilobí del Penedès o Vilanova i la Geltrú, també ha gestionat permisos per a rodatges a l’espai públic.

La creixent demanda de productores per establir els seus enregistraments en el Garraf ha contribuït a reforçar la idea de construir una instal·lació permanent per atreure produccions de manera continuada.

Només al primer semestre de l’any 2017 es van gestar 93 filmacions a la comarca, un 575,5% més que en 2016. El que va portar als ajuntaments que van acollir els rodatges a ingressar més de 40.000 euros amb la concessió de permisos en aquests primers sis mesos.