Felicitá al quadrat

El accidente del Costa Concordia en 2012 junto al contexto de inseguridad que había surgido en Europa a causa del terrorismo produjeron una profunda crisis en el sector de los cruceros. Costa Crocière se enfrentaba la mayor crisis de su historia tanto en reservas como en valor.


Download PDF
See in Google Maps

Facebook
Twitter

L’accident del Costa Concòrdia al 2012 i el context d’inseguretat que havia sorgit a Europa a causa del terrorisme van produir una profunda crisi en el sector dels creuers. Costa Crocière s’enfrontava a la major crisi de la seva història tant en reserves com a valor.

FELICITAT: Per a la gent la necessitat més important durant les vacances és la seva Felicitat i la dels seus sers estimats. Perquè quan els teus son feliços, la felicitat es multiplica. I això és el que succeeix en un creuer Costa. I aquest any encara més en celebrar el 50 Aniversari de Costa.

 

CELEBRITAT: Necessitàvem una ambaixadora d’aquest concepte perquè la marca tornés al Top of Mind del públic mainstream immediatament. Una ambaixadora que ens aportés notorietat i engagement per al públic mitjà. I que fos coneguda a França, Espanya i Itàlia. Una ambaixadora com Shakira. Accessible i luxosa, però res ‘posh’, simplement “massive chic”.

EL VAIXELL: El vaixell com a símbol de les emocions que es produeixen a bord. Aquest any el propi vaixell comparteix protagonisme amb Shakira. Serveix per evocar les floating emotions i la idea de viatge emocional que es produeix quan fem un creuer.

I amb aquests tres pilars, va anar amb els quals vam crear la campanya “Felicitá al quadrat”.

 

Font: Y&R Barcelona